Vaateet

Vaateiden käsittely

Palautukset ja vaateet ovat helpompia kuin koskaan! Sinulla on aina mahdollisuus peruuttaa ostos 60 vuorokauden kuluessa syytä ilmoittamatta. Kuinka se tapahtuu?

 

Vakiokokoiset tuotteet (enintään 30 kg ja enintään 60 cm pitkä)

Kynä

Täytä reklamaatiolomake

Täytä reklamaatiolomake verkossa täällä.

Laatikko

Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka lähetät takaisin

Lähetä tuotteet, joita vaade koskee, takaisin meille. Jos mahdollista, kirjoita tilausnumerosi tai nimesi pakettiin (kirjoitus paperille riittää), jotta voimme tunnistaa lähetyksen mahdollisimman nopeasti.

Pakkaa tuote niin, ettei se vaurioidu kuljetuksen aikana. Jos tuote on helposti hajoava, kääri se sanomalehteen tai kuplamuoviin.

Palautus

Valitse sopiva palautustapa

Valitse jokin jäljempänä olevista palautusvaihtoehdoista. Noudamme tavarat veloituksetta kotoasi tai toimistoltasi.

Pankki

Odota vaateen ratkaisua.

Ratkaisemme reklamaation 30 vuorokauden kuluessa. Teemme parhaamme, jotta käsittely olisi mahdollisimman nopea. Jos vaateen ratkaisu ei ole riippuvainen valmistajasta, voit odottaa, että vaade käsitellään viikon kuluessa.

Jos käytit Klarnan kolmeen erään jaettua maksua tai 30 päivän maksuaikaa eikä maksua ole vielä suoritettu kokonaan, noudata Klarnan verkkosivustolla annettuja tietoja.

Ylisuuret tuotteet (yli 30 kg ja pisin sivu yli 60 cm)

Täytä vaadelomake samalla tavalla kuin vakiokokoisille tuotteille ja ota meihin yhteyttä viimeisessä vaiheessa toimituksen valintaa varten.

Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja sovi ylisuurten tuotteiden noutopäivä.
Sähköposti: info@kulina.fi

Palautukset/reklamaatiot – käytännön tietoa

  • Jos pakkaus tai tuote on selvästi vaurioitunut toimituksen yhteydessä, ota valokuvat ennen pakkauksen avaamista ja sen jälkeen ja lähetä ne meille sähköpostitse viimeistään 24 tunnin kuluessa osoitteeseen info@kulina.fi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää valokuvat liitteenä, kun täytät reklamaatiolomakkeen verkossa.
  • Jos lähetät tuotteet takaisin laatikossamme, revi alkuperäinen osoitteen sisältävä lähetystarra irti tai kiinnitä uusi sen päälle, jotta alkuperäinen ei ole näkyvissä.
  • Voit seurata palautus-/reklamaatioprosessin tilaa Retino-sovelluksessa. Jos olet täyttänyt sähköisen palautus-/reklamaatiolomakkeen, saat välittömästi sähköpostitse linkin, jonka kautta voit seurata tapauksesi tilaa ja olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluun. Jos käytät tilauksen mukana toimitettua tulostettua palautuslomaketta, saat linkin, jonka avulla voit seurata palautuksen/reklamaation tilaa, sen jälkeen, kun lähetys on toimitettu varastollemme.
  • Reklamaatiomenettely on osa liiketoimintaedellytyksiä.

Valitse sopiva palautustapa

PostNord logo

NordPost-kuriirin nouto mistä tahansa osoitteesta

Enemmän Vähemmän

Varaa palautuksen nouto verkossa täältä. Kuriiri toimittaa lähetystarran.

Noutopäivänä saat tekstiviestin, jossa ilmoitetaan kuriirin saapumisaika.

NordPost-nouto on maksuton.

Kulina

Muut lähetystavat

Enemmän Vähemmän

Lähetä paketti minkä tahansa kuriirin kautta seuraavaan osoitteeseen:

KULINA Group a.s.
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín
Tšekin tasavalta

(maksat kustannukset itse)

Lähetä meille kuitti lähetyksestä osoitteeseen info@kulina.fi, niin hyvitämme toimituskustannukset.

Palautukset ja reklamaatiot – palautuslomakkeet verkossa

Valitse ensimmäisessä vaiheessa käsiteltävän tapauksen tyyppi. Tätä varten tarvitset tilausnumeron ja tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoitteen.

 

Usein kysytyt kysymykset

Onko minun palautettava tuotteet omalla kustannuksellani?

Tarjoamme huippuluokan palveluita myös tuotteiden palautukseen. Jos valitset, että NordPost-kuriiri noutaa palautuksen osoitteestasi, palautuksen toimitus on maksuton.
Jos päätät käyttää omaa kuriiriasi, lähetä meille kopio kuitista, niin hyvitämme sinulle toimituskulut.

Kuinka kauan reklamaation käsittely kestää?

Reklamaatio käsitellään 30 vuorokauden kuluessa siitä, kun reklamaatioon liittyvät tavarat on toimitettu varastollemme.

Miten vaateet käsitellään?

Lähetä tuote meille maksutta NordPost-kuriirin kautta. Jos päätät käyttää omaa kuriiriasi, lähetä meille kopio kuitista, niin hyvitämme sinulle toimituskulut.
Voit seurata vaateen tilaa Retino-sovelluksessa. Kun olet luonut pyynnön, saat linkin ja tietoja menettelystä.

Miten palautettavat tuotteet on pakattava ja mitä pakkauksessa pitäisi olla?

Jos mahdollista, lähetä palautettavat tavarat alkuperäisessä pakkauksessa yhdessä pakkauksen mukana toimitetun tulostetun palautuslomakkeen kanssa (tai jos sinulla ei enää ole sitä, täytä lomakkeen verkkoversio täällä).
Pakkaa tuotteet niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksen aikana. Jos tuotteet ovat helposti hajoavia, kääri ne sanomalehteen tai kuplamuoviin.

Etkö löytänyt etsimääsi?
Kaikki shoppailusta KULINASSA