Palautukset

Tuotteiden palautusprosessi

Palautukset ovat helpompia kuin koskaan! Sinulla on aina mahdollisuus peruuttaa ostos 60 vuorokauden kuluessa syytä ilmoittamatta. Kuinka se tapahtuu?

 

Normaalikokoiset tuotteet (enintään 30 kg ja enintään 60 cm pitkä)

Kynä

Täytä palautuslomake

Täytä tilauksen mukana toimitettu tulostettu palautuslomake tai täytä se verkossa täällä.

Voit palauttaa tuotteet ja peruuttaa sopimuksen ilmoittamatta syytä 60 vuorokauden kuluessa ostopäivästä.

Laatikko

Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti

Jos mahdollista, lähetä palautettavat tuotteet alkuperäisessä pakkauksessa yhdessä tulostetun palautuslomakkeen kanssa (jos sinulla ei enää ole tulostettua versiota, täytä lomakkeen verkkoversio täällä).

Pakkaa tuotteet huolellisesti niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksen aikana. Jos tuote on helposti hajoava, kääri se sanomalehteen tai kuplamuoviin.

Palautus

Valitse sopiva palautustapa

Valitse jokin jäljempänä olevista palautusvaihtoehdoista. Noudamme tavarat veloituksetta kotoasi tai toimistoltasi.

Pankki

Odota hyvitystä

Rahat palautetuista tuotteilla ovat tililläsi viimeistään 14 vuorokauden kuluttua palautuspaketin saapumisesta varastollemme.

Jos käytit Klarnan kolmeen erään jaettua maksua tai 30 päivän maksuaikaa eikä maksua ole vielä suoritettu kokonaan, noudata Klarnan verkkosivustolla annettuja tietoja.

Ylisuuret tuotteet (yli 30 kg ja pituus yli 60 cm)

Täytä palautuslomake kuten vakiokokoisten tuotteiden tapauksessa ja ota meihin yhteyttä viimeisessä vaiheessa toimituksen järjestämistä varten.

Ota yhteyttä asiakastukitiimiimme ja sovi ylisuurten tuotteiden noutopäivä.
Sähköposti: info@kulina.fi

Palautukset/reklamaatiot – käytännön tietoa

  • Jos pakkaus tai tuote on selvästi vaurioitunut toimituksen yhteydessä, ota valokuvat ennen pakkauksen avaamista ja sen jälkeen ja lähetä ne meille sähköpostitse viimeistään 24 tunnin kuluessa osoitteeseen info@kulina.fi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää valokuvat liitteenä, kun täytät reklamaatiolomakkeen verkossa.
  • Revi alkuperäinen osoitteen sisältävä lähetystarra irti tai kiinnitä uusi sen päälle, jotta alkuperäinen ei ole näkyvissä.
  • Voit seurata palautuksen/reklamaation tilaa Retino-sovelluksessa. Jos olet täyttänyt palautus-/reklamaatiolomakkeen verkossa, lähetämme sinulle välittömästi linkin, jonka avulla voit seurata tapauksesi tilaa ja ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Jos käytät tulostettua palautuslomaketta, saat linkin, jonka avulla voit seurata palautuksen/reklamaation tilaa, sen jälkeen, kun lähetys on toimitettu varastollemme.
  • Jos olet maksanut verkossa (luotto-/pankkikorttimaksu, pikasiirtona tehty tilisiirto, Google Pay tai Apple Pay), summa palautetaan tilille, joka on liitetty maksun suorittamiseen käytettyyn luotto- tai pankkikorttiin. Jos maksu suoritetaan toimituksen yhteydessä tai tavallisella tilisiirrolla, siirrämme rahat palautuslomakkeessa ilmoittamallesi tilille. Rahat siirtyvät tilillesi viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautettujen tuotteiden toimittamisesta varastollemme. Jos käytit Klarnan kolmeen erään jaettua maksua tai 30 päivän maksuaikaa eikä maksua ole vielä suoritettu kokonaan, noudata Klarnan verkkosivustolla annettuja tietoja.
  • Reklamaatiomenettely on osa tilaus - ja käyttöehtojamme.

Valitse sopiva palautustapa

PostNord logo

PostNord-kuriiri noutaa paketin mistä tahansa osoitteesta.

Enemmän Vähemmän

Varaa palautuksen nouto verkossa täältä. Kuriiri laatii lähetystarran.

Noutopäivänä saat tekstiviestin, jossa ilmoitetaan kuriirin saapumisaika.

PostNord-nouto on maksuton.

Kulina

Muut lähetystavat

Enemmän Vähemmän

Lähetä paketti seuraavaan osoitteeseen haluamallasi tavalla:

KULINA Group a.s.
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín
Tšekin tasavalta

(maksat kustannukset itse)

Lähetä meille kuitti lähetyksestä osoitteeseen info@kulina.fi, niin hyvitämme toimituskustannukset.

Palautukset ja reklamaatiot – palautuslomakkeet verkossa

Valitse ensimmäisessä vaiheessa käsiteltävän tapauksen tyyppi. Tarvitset aloitukseen tilausnumeron ja tilauksessa käyttämäsi sähköpostiosoitteen.

 

Usein kysytyt kysymykset

Onko minun palautettava tavarat omalla kustannuksellani?

Tarjoamme huippuluokan palvelua myös tuotteiden palautukseen. Jos valitset, että PostNord-kuriiri noutaa palautuksen, palautuksen toimitus on maksuton.
Jos päätät käyttää omaa kuriiriasi, lähetä meille kopio kuitista, niin hyvitämme sinulle toimituskulut.

Milloin saan rahat palautetuista tavaroista?

Jos olet maksanut GoPay-/Stripe-verkkomaksupalvelun kautta (luotto-/pankkikorttimaksu, pikasiirtona tehty tilisiirto, Google Pay tai Apple Pay), summa palautetaan tilille, joka on liitetty maksun suorittamiseen käytettyyn luotto- tai pankkikorttiin. Jos maksu suoritetaan toimituksen yhteydessä tai tavallisella tilisiirrolla, siirrämme rahat palautuslomakkeessa (tulostettu tai verkkoversio) ilmoittamallesi tilille. Palautus tehdään (viimeistään) 14 vuorokauden kuluessa palautettujen tuotteiden toimittamisesta varastollemme. Jos käytit Klarnan kolmeen erään jaettua maksua tai 30 päivän maksuaikaa eikä maksua ole vielä suoritettu kokonaan, noudata Klarnan verkkosivustolla annettuja tietoja.

Miten palautettavat tuotteet on pakattava ja mitä pakkauksessa tulee olla?

Jos mahdollista, lähetä palautettavat tuotteet alkuperäisessä pakkauksessa yhdessä tulostetun palautuslomakkeen kanssa (jos sinulla ei enää ole tulostettua versiota, täytä lomakkeen verkkoversio täällä).
Pakkaa tuotteet niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksen aikana. Jos tuote on helposti hajoava, kääri se sanomalehteen tai kuplamuoviin.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos en ole saanut rahojani 14 vuorokauden kuluessa palautuksesta?

Ota yhteyttä asiakaspalvelukeskukseemme sähköpostitse käyttäen osoitetta info@kulina.fi, niin tarkistamme hyvityksen välittömästi.

Mitä teen, jos saamani tuotteet eivät ole tilaamiani tai jotakin puuttuu?

Ilmoita meille asiasta Retinon verkkolomakkeella, joka löytyy täältä, ja valitse sopiva pyyntötyyppi. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ja autamme ratkaisemaan kaiken odotustesi mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?
Kaikki shoppailusta KULINASSA