UKK

Tilaus
Maksu
Lähetys
Vaihto, palautukset, reklamaatiot
Muita kysymyksiä

Miten voin muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen?

Ota yhteyttä asiakastukitiimiimme mahdollisimman pian sähköpostitse käyttäen osoitetta info@kulina.fi.
Kun tilaus on luovutettu kuriirille, kuljetusyritykset eivät enää salli meidän peruuttaa tai muuttaa tilausta.
Jos haluat tilata jotakin ylimääräistä tai vaihtaa tuotteita, lähetämme sinulle mielellämme tuotteet veloituksetta erillisessä lähetyksessä, jotta sinun ei tarvitse odottaa alkuperäisen tilauksen toimitusta ja palautusta.
Jos olet vastaanottanut lähetyksen muttet enää halua sitä, voit palauttaa sen ilmaiseksi.
Lisätietoja palautusmenettelystä on sivulla www.kulina.fi/kaikki-shoppailusta/palautukset/.

Miten saan laskun tilauksestani?

Lähetämme sinulle sähköisen laskun tilauksesta sähköpostitse heti, kun luovutamme paketin valitulle kuriirille.

Mistä löydän tilaukseni tilan?

Jos olet Kulina.comin rekisteröitynyt käyttäjä, löydät tietoja tilauksen tilasta kohdasta Oma tili – Omat tilaukseni, kun olet kirjautunut sisään. Ilmoitamme sinulle myös tilauksesi lähettämisestä sen sähköpostin kautta, jonka annoit tilausta tehdessäsi. Voit myös seurata lähetystä kuljetusyrityksen järjestelmän kautta – katso lisätietoja sivulta www.kulina.fi/kaikki-shoppailusta/palautukset/.

Mitkä maksutavat hyväksytään?

Maksa niin kuin olet tottunut. Kulina hyväksyy kaikki yleiset maksutavat. Tarkemmat tiedot löytyvät seuraavasta linkistä: www.kulina.fi/kaikki-shoppailusta/maksu.

Ovatko maksutapahtumat turvallisia?

Toimintamme ja tapahtumiemme turvallisuus on meille tärkeää. Rekisteröinnin yhteydessä antamiasi tietoja käyttää vain Kulina. Kaikkia henkilötietoja pidetään luottamuksellisina, ja niitä käsitellään henkilötietojen suojaa koskevan lainsäädännön mukaisesti. Käytämme parasta käytettävissä oleva turvallisuusteknologiaa verkkomaksutapahtumien turvaamiseen.

Kuinka alennuskuponkia voi käyttää?

Lisää haluamasi tuotteet koriin. Valitse ostoskorin ensimmäisessä vaiheessa ruutu “Minulla on lahjakortti/alennuskuponki”. Näet sitten kentän, johon voit lisätä alennuskoodin:
Kuponki
Vahvista “Lisää”-painikkeella. Jos annettu alennuskoodi on voimassa, hinnat lasketaan uudelleen alennuksen jälkeisiksi hinnoiksi ja ostoskorin uusi arvo näytetään.

Voiko useita alennuskoodeja käyttää kerralla?

Vain yhtä koodia voi käyttää tilausta kohti. Lahjakortit ovat poikkeus – tarjoamme mahdollisuuden käyttää alennuskoodia ja maksaa lahjakortilla samanaikaisesti. Ilmoita tällaisesta tilanteesta meille käyttäen osoitetta info@kulina.fi, koska meidän on lisättävä yksi koodeista manuaalisesti tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Tämä manuaalinen muutos rajoittaa maksuvaihtoehdot vain maksuun toimituksen yhteydessä tai tilisiirtoon, koska alennus vähennetään lopullisesta hinnasta tilauksen lähetyksen jälkeen.

Kuinka lahjakortin voi käyttää?

Tiedämme, kuinka vaikeaa voi olla valita lahja (varsinkin, jos kyseinen henkilö “ei tarvitse mitään”), joten olemme laatineet lahjakortteja – POIKKEUKSELLISILLA ja EPÄTYYPILLISILLÄ käyttöehdoilla. Ihan totta! Katso lisätietoja täältä: www.kulina.fi/lahjakortin-lunastaminen.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimituskulut vaihtelevat valitun toimitustavan mukaan. Kaikki tiedot kuriireista ja noutopisteistä, mukaan lukien hinnasto, löytyvät osoitteesta www.kulina.fi/kaikki-shoppailusta/toimitus/.

Voiko tilatut tuotteet noutaa henkilökohtaisesti?

Kyllä, voit noutaa tuotteet henkilökohtaisesti Packetan noutopisteestä. Luettelo toimipisteistä ja tarkemmat tiedot tästä vaihtoehdosta löytyvät täältä.

Millainen toimitusaika on?

Meillä on kaikkia verkkosivustolla ilmoitettuja tuotteita varastossa. Luovutamme tilauksesi kuriirille seuraavana arkipäivänä (tilisiirrolla maksettaessa toimitusaika on 1–2 arkipäivää pidempi). Näet arvioidun toimitusajan ostoskorissa.

Onko minun järjestettävä tuotteiden palautus omalla kustannuksellani?

Tarjoamme laadukasta palvelua myös tuotteiden palautukseen. Jos valitset, että PostNord-kuriiri noutaa palautettavat tuotteet, palautuksen toimitus on maksuton.
Jos päätät käyttää toista kuljetusyritystä, lähetä meille kopio kuitista, niin hyvitämme sinulle toimituskulut.
Lisätietoja on seuraavalla sivulla: www.kulina.fi/kaikki-shoppailusta/palautukset/.

Koskeeko hyvitys myös toimituskuluja?

Jos lähetät koko tilauksen takaisin, palautamme myös toimituskulut. Jos palautat vain osan tuotteista, hyvitämme vain näiden tuotteiden hinnan.

Milloin saan rahat palautetuista tavaroista?

Jos olet maksanut GoPay-/Stripe-verkkomaksupalvelun kautta (luotto-/pankkikorttimaksu, pikasiirtona tehty tilisiirto, Google Pay tai Apple Pay), summa palautetaan tilille, joka on liitetty maksun suorittamiseen käytettyyn luotto- tai pankkikorttiin. Jos maksu suoritetaan toimituksen yhteydessä tai tavallisella tilisiirrolla, siirrämme rahat palautuslomakkeessa (tulostettu tai verkkoversio) ilmoittamallesi tilille. Palautus tehdään (viimeistään) 14 vuorokauden kuluessa palautettujen tuotteiden toimittamisesta varastollemme. Jos käytit Klarnan kolmeen erään jaettua maksua tai 30 päivän maksuaikaa eikä maksua ole vielä suoritettu kokonaan, noudata Klarnan verkkosivustolla annettuja tietoja.

Kuinka kauan reklamaation käsittely kestää?

Reklamaatio käsitellään 30 vuorokauden kuluessa siitä, kun vaateeseen liittyvät tavarat on toimitettu varastollemme.

Miten vaateet käsitellään?

Lähetä tuote meille maksutta PostNord-kuriirin kautta. Vaihtoehtoisesti voit lähettää sen osoitteeseemme itse, jolloin toimituskulut hyvitetään sinulle.
Voit seurata vaateen tilaa Retino-sovelluksessa. Saat linkin ja tietoja menettelystä, kun olet luonut pyynnön.
Lisätietoja on seuraavalla sivulla: www.kulina.fi/kaikki-shoppailusta/palautukset.

Miten palautettavat tuotteet on pakattava ja mitä pakkauksessa tulee olla?

Jos mahdollista, lähetä palautettavat tuotteet alkuperäisessä pakkauksessa yhdessä tulostetun palautuslomakkeen kanssa (jos sinulla ei enää ole tulostettua versiota, täytä lomakkeen verkkoversio TÄÄLLÄ).
Pakkaa tuotteet niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksen aikana. Jos tuotteet ovat helposti hajoavia, kääri ne sanomalehteen tai kuplamuoviin.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos en ole saanut rahojani 14 vuorokauden kuluessa palautuksesta?

Ota yhteyttä asiakaspalvelukeskukseemme sähköpostitse käyttäen osoitetta info@kulina.fi, niin tarkistamme hyvityksen välittömästi.

Mitä teen, jos saamani tuotteet eivät ole tilaamiani tai jotakin puuttuu?

Ilmoita meille asiasta Retinon verkkolomakkeella, joka löytyy TÄÄLTÄ, ja valitse sopiva pyyntötyyppi. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ja autamme järjestelmään kaiken odotustesi mukaisesti.

En tiedä, mitä veitsiä valita (tai kattiloita tai pannuja...). Voiko joku neuvoa minua?

Autamme tietenkin mielellämme. Jos etsit keittiön perustarvikkeita (veitsiä, kattiloita, pannuja, grillejä...), olemme laatineet käteviä ostosoppaita: www.kulina.fi/vinkkimme. Voit myös kirjoittaa meille tai soittaa. Autamme aina tarvittaessa.

Haluaisin valita lahjan Kulinasta. Voiko joku neuvoa minua?

Autamme mielellämme! Olemme laatineet käteviä lahjaoppaita – etsit sitten lahjaa häihin, miehellesi tai vaimollesi tai ruoanlaiton tai viinin ystävälle, oppaista voi saada paljon inspiraatiota.
Tutustu lahjaoppaisiimme, niin voit löytää tilanteeseen sopivan lahjan: www.kulina.fi/inspiraatiota.

Voinko ostaa teiltä lahjakortin?

Kyllä, mutta lahjakorttimme ovat paljon muuta kuin tavallisia lahjakortteja. Ne ovat POIKKEUKSELLISIA ja niillä on EPÄTYYPILLISET käyttöehdot (esim. palautamme lahjakortin täyden arvon vastaanottajalle, jos hän ei halua valita mitään, mikä on meistä melko epätodennäköistä). Ihan totta!
Katso lisää täältä: www.kulina.fi/lahjakortit.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@kulina.fi, niin vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi.